24. mars 2010

Jeg var redd

Jeg har hatt to opplevelser som har skremt vettet mitt i det siste døgnet. I går morrest hadde jeg dotter i ørene. Dere hvet slik dere får i ørene når dere sitter i et fly eller kjører fort opp en bratt bakke. Jeg slo meg egentlig til ro med at dette ville forsvinne etter kort tid. Da tok jeg feil, på skolen ble det bare verre og verre. Jeg fikk vondt i ørene og til slutt var det vanskelig å høre hva folk sa. Det var vondt å høre folk snakke og jeg var redd jeg ville miste hørselen min rett og slett. Når det kom til mattetimen måtte jeg bare snakke med læreren for deretter bestille meg en akutt time hos legen.

Legen kunne fortelle meg at hun trudde dette var et virus,og derfor fikk jeg ikke noe for det. Hun tok også en blodprøve som ikke viste noe. Så da ambefalte hun meg til å ligge høyt med hode om natta, men kordan skal jeg gjøre det. Jeg får vondt i nakken ved taken å ligge med to puter. Jeg får aldri til å sove med to puter og jeg får veldig støl og vond nakka av det.

Natta viste seg å bli den lengste natten jeg har hatt på flere år. Jeg fikk ikke sove før ganske sein og dermed bestemte jeg meg at ingen skole i dag. La meg være inne og prøve å bli frisk for dette her gidder jeg ikke. Jeg vil være frisk og rask til påske.

Den andre tingen min som skremte meg var at når jeg endelig var kommet i min dypeste søvn begynte jeg å skjære tenner. Jeg voknte med den fæle lyden ut av at dennene mine gnidde seg mot hverandre og det gjorde vondt. Jag har aldri skjært tenner slik som jeg vet. Ingen har sagt det til meg heller, så hvorfor i natt. Jeg hadde så vondt i tennene at det kjente ut som jeg hadde knekt to tenner. Sto opp i panikk av selga gikk på badet og tittet i speile, men tennene var like hele. Æsj for en lyd det laget.

Blogges :*