25. desember 2009

Julen er bare best

Kalenderen viser oss den 25.desember og julaften er forbi for i år. Jeg gleder meg allerede til neste år. Jeg har ankommet Sortland og venter bare på at trettheten skal ta meg. Jeg skal nemmelig på jobb i morgen ettermiddag og fant ut at jeg skulle dra i dag. Dermed fikk jeg en av mine beste venner til å kjøre meg til Sortland. En gutt som jeg ikke har sett på to og et halvt år, men har klart å holde kontakt med. Han ble her en veldig god stund. Vi så film og koste oss sammen. Det som er ekstra koselig med denne gutten er at jeg var forelsket i han på ungdomsskolen når vi gikk i klasse sammen. Dette blusset jo selvfølgelig veldig opp når jeg møtte han og jeg tror at det er ganske gjensidig. Så praten gikk veldig lett og vi lo masse. Koselig. Med dette innlegge var jeg tenkt å dele noen bilder av noen av julegavene jeg fikk i år. I år ble jeg fornøyd med alle gavene :D


Heksepulver som jeg kaller det så fint. Det er pulver jeg skal ha i håret slik at jeg kan få volum i det. Fått av min søster Kristin.


Hammer for oss kvinner :) den inneholder en del skrujern også. Fått av min søster Kristin.


Skål fått av min søster Kristin.


Telyslampe. Som skal være telys i. Fått av min søte bror Jan Robert.


Grønn kopp og grønn skål <3 fikk av min bror Jan Robert.


Kubelysholder :D fått av min bror Lars Magne og hannes kone Mette.


telysestaker fått av min kjære Line <3


Cd fått av min kjære Gudmor <3


Sengklær :D flotte, fått av min kjære bestemor<3

Ellers fikk jeg en t-sjorte, grønne servietter, grønnt smykke, grønne øredobber, grønnt sjal, sokker, 500 kr, dvder og slekkeri :)

Ellers så hadde jeg et bilde av et litt spesielt tre. Et grantre som var plantet når jeg og tvillingen min var 6 år. Jeg pyntet det med lys i år.


Så ønsker jeg dere fortsatt en fin jul.

Ingen kommentarer: