1. januar 2010

Godt nytt år

Ja då va året 2009 over og ut. Et tiår er gått og vi har kommet inn i et nytt. Året 2010 hvor det står veldig masse spennanese ting på rekke og rad å venta på oss. Tenkte jeg som alle dem andre bloggerne gjør i det langstrekte land, nemmelig skriv en liten oppsumering av det året som har gått.

Eksamen: Er vel nåkka som ligg i minnan til veldig mange enda. Jeg kom opp i matte og følte meg egentlig veldig trygg. Når eksamendagen kom var jeg utslitt av all regningen. Jeg hadde kladdet ut nesten to bøker/hefter før eksamen dagen kom. Nervene sto i full sving og de fem timene var de lengste i hele mitt liv. Når jeg leverte eksamensarkene og forlot eksamenrommet tenkte jeg bare en tanke. Det må bare gå bra. Det gikk det også. Jeg besto og det var jeg fornøyd med.

Fra å bo sammen med tvillingen min til å bo alene: To ting har jeg gjort i mitt liv som jeg har syns har vært vanskelig og hardt. Det første var å reise til Sortland og bo her uten foreldrene mine. Det andre er det at min tvilling flyttet i fra meg i sommer. En tung og hard tid. Mange timer og dager til å venne seg å være alene. Den dag i dag tror jeg faktisk at jeg og Merethe har hadde godt av at vi ble skilt.

Jobb: Sent i sommer fikk jeg også meg en jobb. Jeg husker den dagen jeg gikk til jobbintervju. Jeg viste ikke hva jeg skulle si. Første dagen på jobb var utrulig tøff. Fra å være en meget stille og genert jente skulle jeg sitte i kassen på Bunnpris og ta betaling av varer. I ettertid har jeg innsett at det var en bra jobb for meg. Jeg lærer meg å takle det å snakk med fremmede folk. Jeg er så glad for at jeg fikk den jobben. Har vært så heldig å få mange flotte kolegaer. Det er et godt miljø der.

Fester: Jeg har også vært en del ute blant utestedene. Vært med kolagen min av og til når han skulle spille på paradisio og stasjon bar. Fått meg mange gode venner.

Man treffer også mange nye folk. Mange håper du at du får treffe igjen. Dette var på paradisio i sommer. Hvor jeg ble kjent med noen veldig koselige russere.

Sommeren: Sommeren ble tilbrakt veldig mange plasser. Bø og Sortland. Blir aldri glemme denne sommeren. Jeg møte mange gamle venner igjen og det var virkelig en koselig sommer. Med masse pent vær og jobb.

Jeg håper virkelig at året 2010 topper dette, men det kan bli vanskelig. Med som sakt vi skal oppleve mye dette året. Alt fra å være russ, skilles fra en god klasse, til nytt studie sted osv..



Håper at alle hadde en fin feiring i går :D Godt nytt år :D <3