22. januar 2010

Fredagskveld

Det er fredagskveld og jeg har akkurat sett på korslaget. Er lykkelig over det koret som røyk ut. Nå står det bare mannfolk igjen. Vi damer må se oss atter en gong slått av mannfolkan.Denne uken har gått til å fokusere på skolen max. Jeg har gjort lekser hjemme og vært sånn passe med i timene.

Men nok om dette. Jeg skal fortelle dere noe. JEG som elsker vinteren har lyst på sommer. Lei av all frosten og ingen snø. Frosten tar knekken på håret mitt. Jeg ser ut som et dass på håret hele tiden, pga at det er så elektriskt. Jeg får støt i meg uansett hva jeg tar på. Håret mitt klistrer seg fast på veggen, siden det er så elektrisk.

Hva skal jeg gjøre. Jeg er dritt lei av dette. Vil være pen og ordne meg på håret, men det er null vits siden det lever sitt egent liv. Her er en video:

Ingen kommentarer: