19. januar 2010

Mimring

Er det bare jeg som savner gammelskolen? Den gamle videregående skolen på videregående skole?

Dette bilde ble tatt en av de siste dagene på skolen våren 2009. Det var ikke lenge før vi skulle få sommerferie. Jeg savner virkelig den tiden vi kunne gå ut å sole oss i frimenuttene. Jeg savner alt fra den gamle skolen. Det blir ikke det samme å gå på telenorbygget. Vi ser ingen andre enn dem som går i tredjeklassen. Jeg vil at 3p kunne ha vært på vårt bygg. Det har vært mye lettere da å holde kontakt med dem.



Kaken jeg og tvillingen vår bakte til 18 års dagen vår. Den var veldig god. Det var veldig koselig å feire bursdagen sammen med biologiklassen.



Merethe prøvde en hatt i sommer. Jeg synes hun er veldig fin i turkis. Hun passer den fargen veldig godt.


Einar som prøver sjalene til Catarina:) han e så søt.


Rekeaften hos Robert :)


En av sekserene jeg fikk i fjord :)

snakkes :*

Ingen kommentarer: