30. januar 2010

Gledings

Mammaen min snakket i helgen om at hun ville ha seg en kattunge. Dette siden vår kjære katt ikke har vis seg hjemme på et og et halvt år. Vi mister troen på at hun vil komme tilbake. Jeg har bilder av kattepusene som vi vurderer å ta en av, men siden jeg er hjemme i Bø og har et rimelig dårlig nett får jeg ikke til å laste bildene på bloggen min. Håper virkelig at mamma vil ha en av dem. Det er på tidet at vi får oss et dyr etter de gav bort Birger voffsen vår.

At vi kanskje ska få en kattepus i huset syns jeg er kjempe artig. Jeg som elsker dyr. Mamma mener at hun skal kalle den Cato om det er en gutt. Det var jo et orginalt navn for å være en katt. hehe xD

Vis vi får en katt hjemme, blir jeg å tilbringe veldig mange av mine frihelger hjemme i Bø. For jeg elsker dyr og derfor gleder jeg meg som en liten unge til vå kanskje skal få en kattepus. Jeg blir veldig skuffet om det ikke blir noe kattepus. Vi har i alle år hatt et eller annet dyr i huset vårt, så da er det på tide å få et dyr innen for de fire veggene igjen. Vi har vært fri for dyr i over et halvt år nå.

Håper virkelig det blir en kattepus <3

blogges :*

Nå er det snart kvelds og natta i verdens beste seng :) <3

Elsker å være hjemme <3

Ingen kommentarer: