31. januar 2010

Cato

Vårt nye familiemedlem. Han heter Cato er den søteste katten jeg har sett i hele mitt liv. Vi hentet Cato hos Andre, en gutt som har gått i markedsførings og tysk klassen min. Det var to kattunger igjen og den ene kattungen var veldig kosete og var helt rolig i armene til mamma. Så den ble vår. Endelig har vi fått et dyr i huset vårt igjen. Jeg fikk den store oppgaven av å holde og kose med katten fra Kleiva og til Sortland hvor jeg desverre måtte forlate Cato og foreldrene mine, siden det er skole i morgen. Jeg ville være med hjem til Bø og kose masse med Cato, men det går ikke. Noe som er helt sikkert er at neste frihelg skal jeg hjem til Cato. Her er bildet vi fikk før vi dro å så på kattungene:



Dette bildet fikk jeg når mamma og pappa var kommet hjem i Bø. Cato sovnet i armene til mamma:


De har fortalt meg på melding at Cato er over alt, men at han går etter mamma og skal sitte på fanget til mamma hele tiden. Mamma får ikke til å gjøre noe. Han er på stuebordene:





Men nå ser det ut som Cato har slått seg litt til ro og er sliten :





blogges :) håper de fjorten dagene nå går fort, slik at jeg kan se Cato igjen :)

<3

1 kommentar:

sæændra sa...

naawe kor søt (a)
æ vil åsså ha katt !