16. januar 2010

Mister du venner, mister du alt



Det mest verdifulle du kan miste i livet ditt er de i nær familie eller venner. Du trenger ikke å miste dem ved at de dør, men du kan bli uvenner med dem, uenig med dem eller rett og slett miste kontakten med dem (da er det vel hels venner man mister kontakten men).

Det er mange venner jeg har mistet kontakten med. Jeg savner de veldig mye og de fleste ganger man har mulighet til å treffe dem, for å prate om hva som har hendt oss siden vi så hverandre sist, så ender det med at en av partene ikke har tid.Det er litt trist.

Samtidig har jeg mistet venner som jeg aldri mer har snakket mer med.

Det er når du hell på å miste personer, du innser hvor viktig dem er i livet ditt.

Jeg samler på venner, men jeg får aldri for mange av dem. Jeg elsker alle vennene mine og det håper jeg at dere hvet. Dere er en viktig del av livet mitt. Ikke gå fra meg:)

blogges :*

2 kommentarer:

iwillneverbethesameperson sa...

Kjempebra poeng du har dær Maiken
<3 Æ kommer nu aldri til å forlat dæg uansett , skal prøve så godt æ kan å holde kontaktn med deg osv <3Ilu Pusi <3

Maiken sa...

I love you solstrålen min <3 *søss*