10. januar 2010

Skola

I mårra e d skolebenken igjen. Gleder meg, har vært kjedelig å vært sjuk. Vond hoste, tett nese og ekstrem dårlig matlyst. Denne gangen har jeg også vært veldig plaget med å være varm når jeg har hatt feber. Til vanlig bruker jeg å ha veldig varierende tempratur. Først fryser jeg og så synes jeg det er kalt, men denne gangen alt for varmt hele tiden.

Så nå ska det bli orden i sakene. På tirsdagen har jeg framlegg i norsken og kanskje vis jeg er heldig så skal jeg snakke i fem minutter om nyrealismen. Men det går vel bra.Jeg kjenner foresten at kroppen min har hatt det godt av å være syk slik at jeg kunne sove litt ekstra de dagene som har gådt. Muligens derfor jeg ble sjuk, eller nei jeg vet ikke.

Resten av kvelden er det å slappa av og se Varg Veum. Kjenner at jeg kan bli litt lei meg vis det er en episode jeg har sett, men det får tiden vise.

Uansett hvor mye jeg har sovet de siste dagene, så gleder jeg meg faktisk til å sove.

Blogges xD

Ingen kommentarer: