7. januar 2010

Sjuk

Fanta er ikkje død lengre, han har stått opp i fra de døde.

Kalenderen viser den 7 januar. Tredje skoledag etter juleferien. Første skoledag var jeg ikke i noe god form og formen ble bære værre og værre. I dag måtte jeg bare takke meg med å ligge på sofaen og sløve, for jeg klarte ikke tanken på å sitte på skolen med denne hosten og tett nese. Det viser seg at utover dagen i dag har jeg også fått en dunkene hodepine også, så jeg tror jeg gjorde det rette valget i morrest.

Det snør ute til en forandring. Jeg er nesten snødd inne. Jeg var en snarttur ute i stad og hentet søppelboksen min og trakket fram inngangspartiet mitt til leiligheten. Jeg hadde godt med klær på meg. Boblebukse, boblejake, lue og votter.


Slik ser det ut gjennom stuvinduet mitt.


En sjukpjusken Maiken, ligger og slapper av.

I går ble jeg ferdi med den ene lesten. Nå vurderer jeg faktisk å strikke en varmesekk til mobilen min og en varmesekk til Fanta (ipoden min).




Men vi blogges folkens, å hold dere frisk, for dette er ikke artig.

Maiken :*

Ingen kommentarer: