7. februar 2010

Full vinter

Kalenderen viser oss den 7.februar og vi har fått full vinter i Vesterålen. Da kan dere tro at jeg er glad, får håpe den ligger til vinterferien slik at jeg kan gå på ski. Jeg har ventet lenge på den snøen som kommer nå. Så for dere som ikke liker snø, takk meg, for jeg har nemmelig bedd om snø i flere måneder. Nå er den endelig her. Det har vært min jobb helg denne helgen og det gikk bedre en mine forventniger. Etter at jeg har bitt i meg mye smerter har jeg overlevd denne arbeidshelgen. Det ble ikke noe 80talls fest med russen denne helgen, jeg var rett og slett utmattet når jeg var ferdig på arbeid. Jeg hadde også en mamma som skreiv til meg hvem som vant melodi grand prix og jeg måtte jo da se det i reprise i dag, siden det var han dødssøte Didrik Solli Tangen som stakk av med seieren og skal stå i telenor arena og representere Norge i mai en gang.



Veldig fin sang. Jeg tror vi vinner i år også <3

I dag måtte jeg kle på meg veldig mye klær når jeg sku gå på jobb siden det snyr hele tiden. Her ser dere meg:



For dere som har glemt det så liker jeg veldig godt grønnt. Når jeg kom på arbeid, var det fullt kjør med en gang. Litt senere på vakta mi fikk jeg til og med tid til å snike i Vg og Dagbladet og så noen flotte bilder av Didrik.

Når jeg gikk hjem fra arbeid 23.00 i kveld tok jeg mange flotte snøbilder. Jeg fikk rett og slett julestemning av å gå på nedsnødd gangfelt.




Jeg kan også nevne at å jobbe en lørdagskveld er ikke så ille. Denne lørdagen så jeg en veldig pen gutt. Du skulle ha sett de øyene. Jeg ble rett og slett betatt. Håper jeg får se han flere ganger.Nå slenger jeg med et bilde av meg på tur hjem etter arbeid i kveld.



Med musikk på ørene føles ikke turen fra bunnpris og til byggmaker så lang (25 min gange). Derfor elsker jeg å ha mp3-en min i nærheten. Jeg hadde jo selvfølgelig sangen My Heart is Yours (vinnersangen til Didrik)

Nå er det kveld, skal opp på skolen i morgentidlig å ha religion, historie og sosialkunnskap.

Blogges <3 :*

Ingen kommentarer: