5. februar 2010

Jobb helg

Denne helgen har jeg jobbhelg og vi skal ha 80-talls fest for russen samme helg. Jeg kan ikke få tid til alt, men jeg trøster meg med at det er bedre å tjene penger enn å bruke dem.

Jeg er sliten også etter alt som har hendt denne uka. Jeg har tatt mine første kjøretimer, noe som gikk veldig bra. Kjørelæreren min sa at jeg var veldig flink etter å ha tatt så få kjøretimer. Jeg er litt stolt av meg selv.

Onsdagen var jeg og fjernet en føflekk som har plaget livet av meg. Den har klødd, den har blødd og hva den ikke har. Derfor var det herlig å kunne ta den bort. Nå går jeg rundt med veldig mye smerter og tre flotte sting på magen min. Jeg var også på yrkesmessa som skolen hadde. Der fikk jeg svar på veldig mange av spørsmålene, så nå føler jeg hva jeg går til. Håper bare at det blir en klasse på stokmarkness til høsten. Samme dag som dette dro jeg, tvillingen min og kjæresten hennes hjem til Bø. Dette for å få hilse på den lille kattepusen som vi har hjemme. Den vi hentet på søndag. Cato <3



I går hadde jeg tidenes vanskeligaste matteprøve. Tørr ikke tenke på hva jeg kan få på den. Jeg fikk jo topp karakter på innføringen, men det gikk ikke riktig så bra på prøven. I dag har jeg hatt historieprøve. Jeg føler egentlig at den gikk faktisk veldig bra.

Når jeg kom hjem av skolen i dag, har jeg ryddet og vasket litt. Nå er jeg trett og sliten og gleder meg fryktelig mye til finale i korslaget. Jeg heier faktisk på Team Bjarne.




For dem som har lyst å se mine fine tre sting:



blogges:) nå skal jeg legge meg litt på sofaen:)

Ingen kommentarer: