11. februar 2010

Glede og ikke helt like mye glede

1.

de er kommet i butikkene og det er enda leeenge til påske <3

2.


3.Det er bare en uke til vinterferien og da skal jeg kanskje til tromsø <3

4.I helgen blir det kanskje en skitur eller to på meg.

5.I morgen får vi stipend.

6.Får en hel hel helg sammen med Catogutten <3

7.Vi har faktisk litt internett hjemme.

8.Tvillingen min har flyttet til en nydelig leilighet.

9.Har ikke vondt lengre i stingene mine.

10.Har verdens beste venner.

Ikke så mye glede.

1.Framføring i historie mandag.

2.Framføring i norsk tirsdag.

3.Prøve i religion på fredag.

4.Det ska kanskje begynne å regne slik at all den fine snyen forsvinner.

5.Alle klarer altså å kalle meg for Merethe.

6.Alle skapene er er tomme for skjokolade.

7.Jeg har ikke ris, tomatsuppe, viltsaus og potetmos.

8.Jeg vil ta flere kjøretimer, men har enda ikke råd.

9.Vil ha mindre skole og mer jobb.

10.Den snilleste læreren er blitt dem dummeste.

Se hva jeg fikk av noen som kallet meg Merethe:



Når man får så fine bilder, ønsker jeg bare at de skal si feil flere ganger:)

blogges :* <3

Ingen kommentarer: