19. februar 2010

Vinterferie

I dag var det siste innspurt før vinterferien. Vi avslutten en ganske så tung uke i dag med langdag og prøve i Islam. Prøven gikk bra for min del og jeg håper den gikk bra for alle andre i klassen. Så har vi den flotte historietimen vi hadde i dag.
Når vi satt og gikk gjennom noen spørsmål som vi skulle ha gjort til i dag. Vi var så vidt i gang når Peder plutselig gikk ut av klasserommet. Like etter banker det på døren og vi hører Peder vil snakke med Synnøve. Etter en liten prat mellom dem kom de begge inn og Peder har med seg en kake inn. Siden han har bursdag i morgen syntes han at det var på sin plass å gi oss kake. Peder fikk alle i klassen rørt. Dette hadde vi ikke forventet i det hele tatt, men når dette kom ble alle utrulig glad. Toppen av alt dette var at kaken var utrolig god. Peder vil bli en god kakebaker.


Dere alle har vel sett Ronja Røverdatter. Her om dagen var jeg å lånte krepptangen til min tvilling. Når jeg gikk på skolen kommeterte mange at jeg var pen på håret. En sa til meg at jeg så ut som et troll. Kanskje jeg gjorde det. Men jeg vil bære si at jeg er Rainas Røverdatter.

Jeg gleder meg vanvittig til vinterferien, men min vinterferie kommer litt senere enn dere andre, fordi jeg har jobb denne helgen. Så jeg har ikke vinterferie før kvart på fem på søndags ettermiddag, men det går bra. Jeg gleder meg å være hjemme hos mamma og pappa. Være sammen med kattepusene våre. Gå på ski i solskinn og kose meg veldig mye. Gleder meg. Nå er det sendkveld og kanskje en episode lost og så er det kveld. Jobb i morgen klokka 16.00 og pakkin før den tid.

Atter en gang har noen sagt feil navn til meg og dermed fikk jeg meg en tegning igjen:


vi blogges :*

Ingen kommentarer: