5. januar 2010

Rip Fanta.



Den 15.mai 2009 kom den store dagen. Jeg var blitt en lykkelig eier av en ipod. Den vant jeg i jentenes trafikkaksjon. Har aldri vær mer stolt eier av noe før. Den er mye brukt. Jeg lyger ikke mye vis jeg sier at den er blitt brukt nesten hver dag siden jeg fikk den i posten. Den har vært min beste venn siden jeg ble boende alene i sommer.

Men så kom den dagen jeg ikke hadde tenkt på skulle komme. Jeg skulle gå hjem av skolen i dag og der er han død. Det kom ingen forvarsell heller. Jeg har prøvd å tatt første hjelp på den (koblet den til dataen), men ikke noe liv i min kjære Ipod.

Nå håper jeg at jeg finner noen som kan hjelpe min kjære ipod og stå opp i fra de døde.

<3 hvil i fred <3

5 kommentarer:

sæændra sa...

hehhe , hjævlig bra gravstein!<3
æ vill åsså ha en ipod !

Maiken sa...

:) <3

Ja, d e bra å ha :D

Ingrid Margrethe sa...

Legg den på et flatt underlag, å hold inne knappen i midten og menyknappen samtidig. (Hvis ikke dette funker, kan du prøve å holde nede play istedet for meny. Husker ikke helt hvilken knapp det er...)

Maiken sa...

Den har stått opp i fra de døde :)
Takk før støtten i den tunge tiden :)

Ingrid Margrethe sa...

så bra! Bruke å skje etter ei stund det der, har hørt om masse folk det har skjedd me... :P